Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Crafts
×
Curriculum
×
Education technology
×
Flipped classroom
×
Robotics
×
Study guidance
×
Tulevaisuuden taidot
×
video
×
Thursday 02
December
2021
Yliopistoyhteisön Digitaaliset Valmiudet – DIVA
Assessment
Education technology
Teachership
10 x arki
Education technology
Learning environments
Learning styles
Spaces and learning
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytics
Artificial intelligence
Curriculum
Tutkiva oppiminen luonnontieteellisen opetuksen tukena mobiilissa oppimisympäristössä
Cooperation
Education technology
Exploratory learning
mielekäs oppiminen
Quality of teaching
Mobile Juniversity, liikkuva digitaalisen valmistuksen oppimisympäristö
Cooperation
Education technology
Learning environments
Palvelut toimimaan yhteen rajapinnoilla. Kehittäjän näkökulma palveluiden yhteensovittamiseen.
Cooperation
Education technology
Learning environments
Teknostressi ja opettajien online-työskentely
Distance education
Education technology
Teachership
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Curriculum
Good practices
Teachership
Taitavaa tiimiä rakentamassa: miten tukea yhteistyötaitojen oppimista arjen työskentelyssä
Assessment
Cooperation
Education technology
laaja-alainen osaaminen
työelämätaidot
Uuden oppimisalustan käyttöönotto – ensimmäisenä Suomessa
digipedagogiikka
Education technology
Learning environments
DIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja varten
Content creation
Distance education
Education technology
Spaces and learning
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized learning
Tietotekniikan opetuskäyttö vuonna 2049: TOTYn 30v. kokemuksen reflektio tulevaisuudesta.
Education technology
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Assessment
Cooperation
Curriculum
Education technology
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
Pedagogisesti pikkuisen parempi Moodle
Content creation
Distance education
Education technology
Learning environments
Quality of teaching
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytics
Artificial intelligence
ohjauksen etiikka
Study guidance
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
Artificial intelligence
Education technology
Language education
Personalized learning
Robotics
Study guidance
Well-being technology
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Learning environments
Training 4.0: Robotiikka - kokemuksia yritysten koulutuksesta poikkeusaikana
Distance education
Education technology
Learning environments
MOOC
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Education technology
opinnäytetyö
Programming
Spaces and learning
Yhdessä esteetön - Kohti esteettömämpää oppimisympäristöä ja vuorovaikutusta teknologiaa hyödyntämällä
Cooperation
Education technology
Personalized learning
Spaces and learning
yhteisällinen toiminta
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
Curriculum
Exploratory learning
Robotics
Tulevaisuuden taidot
Liikenneturvan Filla&Rillassa opitaan turvallista pyöräilyä digitaalisesti
Assessment
Education technology
Learning environments
Miten videoklippien teko ryhmätyönä onnistuu massakurssilla
Assessment
Distance education
Education technology
Learning environments
Haaveesta kohti yhteisöllistä digipegagogiikan oppimista koulussa - OpenDigi Keski-Suomi
Cooperation
Curriculum
Education technology
yhteisöllinen oppiminen
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytics
Education technology
Personalized learning
Study guidance
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
Friday 03
December
2021
Digitaalinen lukemisen ja kirjoittamisen taitojen arviointimenetelmä nuorille ja aikuisille
Assessment
Education technology
Good practices
Literacy
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Artificial intelligence
Education technology
Learning styles
Oppimisen muotoilua ABC –menetelmällä ammattikorkeakoulussa
Education technology
Good practices
korkeakoulupedagogiikka
oppimisen muotoilu
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized learning
Well-being technology
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Curriculum
Distance education
Education technology
kurssien suunnittelu
MOOC
Quality of teaching
Digiluokka 2020 - opppimisen ja opettamisen laboratorio. Utopiasta todellisuudeksi!
Education technology
Learning environments
Spaces and learning
Símulaatiot tulevat joka alalle - harvemmin tunnettuja esimerkkejä simulaatioiden käytöstä
Education technology
Learning environments
Simulaatio
Zoom-reppu – videotallennusta helposti paikassa kuin paikassa
Content creation
Education technology
video
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
Education technology
oppimispeli
pelillistäminen
Teachership
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Data security
Education technology
Learning environments
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytics
Artificial intelligence
Cooperation
Data security
Foresight
Personalized learning
Study guidance
Tentittääkö? EXAMilla helpotusta opettajan arkeen
Assessment
Education technology
Electronic examination
korkeakoulujen välinen yhteistyö
opintojen joustavuus
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
Augmented and virtual reality
Curriculum
Lumabitti
Cooperation
Education technology
Learning environments
Mathematics
Tutoring
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
Cooperation
Curriculum
Leadership
Learning environments
palvelumuotoilu
Digisti yhdessä – musiikin ja esittävien taiteiden korkeakouluopetuksen yhteishanke
Cooperation
Distance education
Education technology
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Taitojen valmennus - ammatillisen koulutuksen tulevaisuus
Assessment
Content creation
Good practices
Personalized learning
Study guidance
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Keskitetyllä tukimallilla loistaviin yhteisöllisiin tuloksiin
Education technology
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
Cooperation
Curriculum
Exploratory learning
Media literacy
Coming soon
Tietotekniikka oppiaineeksi
Curriculum
Quality of teaching
Google Sites - innovatiivisesti arjessa
Content creation
Education technology
Good practices
Avoin opetus ja oppiminen
Education technology
Learning environments
MOOC
Kokemuksia etä- ja hybridiopetuksesta opettajankoulutuksen kontekstissa Covid-19 kriisin aikana.
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Education technology
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Teachership
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Mathematics
Oppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silmin
Analytics
Education technology
etiikka
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
Augmented and virtual reality
Crafts
Learning environments
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Curriculum
Good practices
pelillistäminen
Sinä osaat! Tytöt ja teknologia
Foresight
Study guidance
Tytöt ja teknologia
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
Augmented and virtual reality
Education technology
Learning environments
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytics
Distance education
Good practices
Study guidance
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Augmented and virtual reality
Cooperation
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Learning styles
Study guidance
Teachership
Ketterästi kehittäen järjestelmä oppilashallinnon tarpeisiin
Education technology
Good practices
Study guidance
STEAMinOulu Workshop 2.0
Cooperation
Curriculum
Learning environments
Teachership
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytics
Learning environments
Quality of teaching
Study guidance
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Scaling Up Educational Innovation in Schools
Education technology
Good practices
Learning environments
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
Augmented and virtual reality
Content creation
Education technology
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
Study guidance
Tutoring
Arviointi ruokkii uteliaisuutta
Assessment
Education technology
STEM-opetus
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
Artificial intelligence
Education technology
Robotics