Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2019
-
STEAM-opinpolku
-
Microsoft Teams-workshop
-
Miten interaktiivisten kuvien luominen kehittää monilukutaitoa ja tieto- ja viestintäteknologista osaamista?
-
Ohjelmoinnin perusteet lukiossa ja yläkoulussa
-
Etäopiskelua ja luentojen tallennusta
-
Mitä innovatiivisia teknologioita koulujen kannattaa hankkia?
-
Maker-oppimisympäristöjen kehittämishanke
-
Let’s make an EduGame
-
Saavutettavaa digioppimista rakentamassa
-
Pienillä asioilla parempaa verkko-opettajuutta
Vuoden parhaat digitaaliset oppimisratkaisut esittäytyvät
21st century skills
ammatillinen koulutus
Cooperation
Curriculum
digitalisaatio
Distance education
Education technology
elämyksellinen oppiminen
esiopetus
Exploratory learning
Good practices
Learning styles
mobiilioppiminen
motivaatio ja oppiminen
opetuksen kehittäminen
opiskelijoiden osallistaminen
oppijalähtöisyys
osaamisen arviointi
osallistava oppiminen
pelillinen oppiminen
Robotics
toimintakulttuuri
varhaiskasvatus
yhteisöllisyys
yhteisöoppiminen
Location: AREENA-sali
-
Time: 3/21/19, 5:00 PM - 6:15 PM
(1 hour 15 minutes)
Jo 18. kerran järjestettävä valtakunnallinen eEemeli-laatukilpailu etsii vuosittain parasta digitaalista oppimisratkaisua. Kilpailun tavoitteena on nostaa esille erilaisia oppimisen ratkaisuja, edistää tuotteiden innovatiivisuutta ja laatua sekä kannustaa toimijoita luomaan ja kehittämään uusia oppimisratkaisuja. Tilaisuudessa esitellään loppukilpailuun yltäneet oppimisratkaisut sekä julkistetaan voittajat. Asiantuntijaraati palkitsee vuoden parhaan oppimisratkaisun rahapalkinnolla sekä kiertävällä palkintopatsaalla.
Vuoden 2019 kilpailun teemana on Oppimisen yksilöllistäminen. Kilpailun ilmoittautumisvaihe on käynnissä 31.1.2019 saakka osoitteessa https://eoppimiskeskus.fi/eemeli.