Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2019
-
Mitä innovatiivisia teknologioita koulujen kannattaa hankkia?
-
Adaptiivisuus ja pelillisyys verkko-opetuksessa
-
Voiko turvallista pyöräilyä harjoitella digitaalisessa oppimisympäristössä?
-
Autenttisuutta lisätyllä todellisuudella
-
Yhdessä – ohjaava opettaja -peli
-
LUDO - LUkiolaisen DigiOpas
-
Etäopiskelua ja luentojen tallennusta
-
Maker-oppimisympäristöjen kehittämishanke
-
Lyfta: Immersiivisiä oppimiskokemuksia ympäri maailmaa
-
Saavutettavaa digioppimista rakentamassa
Tulevaisuuden älykkäät oppimisympäristöt -hanke tarjoaa yrityksille loistavan mahdollisuuden kehittää uusia tuotteita yhdessä käyttäjien, eli oppilaiden, opiskelijoiden ja opettajien kanssa. Hankkeen kautta yrityksille avautuu mahdollisuus saada arvokasta käyttäjäkokemusta fasilitoidusti ja päästä yhteiskehittämään tuotteitaan ja palveluitaan Suomen suurimpien kaupunkien kouluissa, oppilaitoksissa ja ammattikorkeakouluissa. Haemme yritysten kanssa kokeilujen ja yhteiskehittämisen kautta uusia, toimivampia ratkaisuja mm. virtuaalisen ja lisätyn todellisuuden (VR ja AR), oppimis- ja tila-analytiikan, tekoälyn, 3D-mallintamisen sekä muiden digitaalisten työkalujen sekä fyysisten oppimisympäristöjen hyödyntämiseen opetuksessa ja oppimisessa. Mukana ovat koulutusasteet varhaiskasvatuksesta aina korkeakoulutukseen asti. Lisäksi oppimisen siirtyessä koko ajan yhä enemmän luokkahuoneen ulkopuolelle, kehitämme oppimisympäristöjä esimerkiksi museoissa, kirjastoissa, viheralueilla sekä monitoimitaloissa eri kaupungeissa.