Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2019
-
STEAM-opinpolku
-
Mitä innovatiivisia teknologioita koulujen kannattaa hankkia?
-
Etäopiskelua ja luentojen tallennusta
-
LUDO - LUkiolaisen DigiOpas
-
Voiko turvallista pyöräilyä harjoitella digitaalisessa oppimisympäristössä?
-
Ohjelmoinnin perusteet lukiossa ja yläkoulussa
-
ITK Doctoral Consortium
-
Tulevaisuuden älykkäät oppimisympäristöt -hanke
-
Autenttisuutta lisätyllä todellisuudella
-
Maker-oppimisympäristöjen kehittämishanke
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
arjen hallinta
Artificial intelligence
avoimet oppimisympäristöt
Content creation
Creativity
Education technology
elämyksellinen oppiminen
Foresight
Good practices
Information retrieval
laajennettu todellisuus
laatu
mediakasvatus
osaaminen
osallistava oppiminen
pilvipalvelut
Robotics
tieto- ja viestintäteknologia
Virtual Environments
visualisointi
Location: AREENA-sali
-
Chairperson: Heikki Mäenpää
Time: 3/22/19, 12:30 PM - 1:30 PM
(1 hour)
Tuotantoryhmä on koonnut ITK:ssa jo perinteisen 2020-sateenvarjon alle laaja-alaisen tekoälyä (AI), laajennettua todellisuutta (XR) ja robotiikkaa (R) sekä niiden tekniikkaa, nykyhetkeä ja tulevaisuutta käsittelevän ajankohtaiskatsauksen esimerkkeineen. Konseptiin kuuluvat, Areenan reunoille toteutettavat elämyskulmat ovat jälleen avoinna yleisön lähempää tutustumista varten.
Kannattaa katsoa: YLE - Teknologian ilmiökartta selityksineen