Home
Blog
Blog
Events
ITK2025
Registration
accommodation
event venue
ITK-ohjelmakartta
ITK posters
ITK-workshopit
ITK lunch
ITK exhibition
ITK-julkaisu
Posteriosallistujan ohjeet
Doctoral Consortium
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK lunch
ITK App
Registration
accommodation
Posteriosallistujan ohjeet
event venue
FAQ
Contact us
ITK exhibition
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blog
Events
ITK2025
Registration
accommodation
event venue
ITK-ohjelmakartta
ITK posters
ITK-workshopit
ITK lunch
ITK exhibition
ITK-julkaisu
Posteriosallistujan ohjeet
Doctoral Consortium
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK lunch
ITK App
Registration
accommodation
Posteriosallistujan ohjeet
event venue
FAQ
Contact us
ITK exhibition
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Creativity
×
Learning environments
×
Learning styles
×
Spaces and learning
×
Thursday 02
December
2021
10 x arki
Education technology
Learning environments
Learning styles
Spaces and learning
Tietoturva varhaiskasvatuksen digipedagogisten sovellusten valinnassa ja käytännön esimerkkejä
Data security
Good practices
Learning environments
varhaiskasvatus
Digiajan peruskoulu ennen, nyt ja jälkeen korona-ajan
Good practices
Leadership
Learning environments
Mobile Juniversity, liikkuva digitaalisen valmistuksen oppimisympäristö
Cooperation
Education technology
Learning environments
Irti oppimisen esteistä - oppimistilan suunnittelua, sensorointia ja uutta teknologiaa
Good practices
Learning environments
Spaces and learning
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Learning environments
Mathematics
Programming
Palvelut toimimaan yhteen rajapinnoilla. Kehittäjän näkökulma palveluiden yhteensovittamiseen.
Cooperation
Education technology
Learning environments
Apuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässä
Immigrant integration
Learning environments
Literacy
Oppimisvaikeus
Spaces and learning
Työssä oppiminen
Rampertti-tukiäly opiskelijan arjen tueksi
Information retrieval
Learning environments
Personalized learning
tukiäly
24/7 monitoimiareena ja Abitti-tenttiakvaario uudenlaisen toiminnan mahdollistajana lukiossa
Electronic examination
Good practices
Spaces and learning
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
Creativity
Quality of teaching
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
Metropolian digiklinikka 2020-2021
Distance education
Good practices
Learning environments
verkko-oppiminen
Uuden oppimisalustan käyttöönotto – ensimmäisenä Suomessa
digipedagogiikka
Education technology
Learning environments
DIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja varten
Content creation
Distance education
Education technology
Spaces and learning
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized learning
Tietotekniikan opetuskäyttö vuonna 2049: TOTYn 30v. kokemuksen reflektio tulevaisuudesta.
Education technology
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
Cooperation
Creativity
tulevaisuuksien tutkimus
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Augmented and virtual reality
Creativity
Immersiivinen oppiminen
Learning environments
Pedagogisesti pikkuisen parempi Moodle
Content creation
Distance education
Education technology
Learning environments
Quality of teaching
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
Training 4.0: Robotiikka - kokemuksia yritysten koulutuksesta poikkeusaikana
Distance education
Education technology
Learning environments
MOOC
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Education technology
opinnäytetyö
Programming
Spaces and learning
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Learning environments
Liikenneturvan Filla&Rillassa opitaan turvallista pyöräilyä digitaalisesti
Assessment
Education technology
Learning environments
Yhdessä esteetön - Kohti esteettömämpää oppimisympäristöä ja vuorovaikutusta teknologiaa hyödyntämällä
Cooperation
Education technology
Personalized learning
Spaces and learning
yhteisällinen toiminta
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
Yhteisöllisyyttä yli verkon - oppilastoimikunnan pilotointikokemuksia
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
oppilaskunta
Miten videoklippien teko ryhmätyönä onnistuu massakurssilla
Assessment
Distance education
Education technology
Learning environments
Friday 03
December
2021
Hybridiopetus on täällä, oletko valmis? Näkemysten ja kokemusten jakamista kokeilevalla otteella!
Distance education
Good practices
Spaces and learning
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytics
Content creation
Language education
Learning environments
MOOC
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized learning
Well-being technology
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Artificial intelligence
Education technology
Learning styles
Tekijänoikeudet digiaikaan opetuksessa – mikä muuttuu?
Content creation
Distance education
Learning environments
tekijänoikeus
Creating an automated learning environment for medication calculation: results from pilot experiments
Assessment
Learning environments
Mathematics
Personalized learning
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Personalized learning
Quality of teaching
Símulaatiot tulevat joka alalle - harvemmin tunnettuja esimerkkejä simulaatioiden käytöstä
Education technology
Learning environments
Simulaatio
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
Creativity
Exploratory learning
tekijänoikeus
Digiluokka 2020 - opppimisen ja opettamisen laboratorio. Utopiasta todellisuudeksi!
Education technology
Learning environments
Spaces and learning
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
Creativity
Mathematics
Teachership
Ulos, muutos, online!
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
ulko-opetus
Lumabitti
Cooperation
Education technology
Learning environments
Mathematics
Tutoring
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Data security
Education technology
Learning environments
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
Cooperation
Curriculum
Leadership
Learning environments
palvelumuotoilu
Teknologia tukena ja mahdollistajana varhaiskasvatuksessa
Good practices
Learning environments
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Osaavatko oppilaat arvioida nettitekstejä kriittisesti? - Vinkkejä taitojen arviointiin
Assessment
Learning environments
Media literacy
nettilukutaito
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Kansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessa
Distance education
Learning environments
Teachership
Keskitetyllä tukimallilla loistaviin yhteisöllisiin tuloksiin
Education technology
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Coming soon
Fysiologinen mittaustieto simulaatio-oppimisen ilmiöitä selittämässä
Distance education
Learning environments
simulaatio-oppiminen
Well-being technology
Data oppijan tukena - mitä ja miten?
Analytics
Learning environments
Personalized learning
Avoin opetus ja oppiminen
Education technology
Learning environments
MOOC
Kokemuksia etä- ja hybridiopetuksesta opettajankoulutuksen kontekstissa Covid-19 kriisin aikana.
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Education technology
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Teachership
Etäopetuksen opit jatkokäyttöön
Distance education
Good practices
Learning environments
Tehtiin oma! Opetuksen järjestäjä avoimen digimateriaalin tuottajana.
Content creation
Cooperation
Learning environments
Quality of teaching
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
Augmented and virtual reality
Crafts
Learning environments
Experiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote Teaching
Distance education
Learning environments
Quality of teaching
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytics
Distance education
Learning environments
Mathematics
Personalized learning
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
Creativity
Learning environments
Spaces and learning
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
Augmented and virtual reality
Education technology
Learning environments
Opi tehostamaan työtäsi Googlen työkalujen avulla!
Assessment
Electronic examination
Learning environments
Oppimisen olohuoneesta digitutorointiin - Uusia ratkaisumalleja arjen perustaitojen parantamiseksi
aikuispedagogiikka
Good practices
Learning environments
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Augmented and virtual reality
Cooperation
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Learning styles
Study guidance
Teachership
STEAMinOulu Workshop 2.0
Cooperation
Curriculum
Learning environments
Teachership
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytics
Learning environments
Quality of teaching
Study guidance
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytics
Assessment
Good practices
Learning environments
osaamismerkit
Personalized learning
Teachership
MeWet-koti monialaisten unelmien kohtauspaikkana
case-simulaatio
Cooperation
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Well-being technology
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Scaling Up Educational Innovation in Schools
Education technology
Good practices
Learning environments
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
Study guidance
Tutoring
MAOL^2 - oppimisympäristö
Distance education
Electronic examination
Learning environments
Mathematics
Quality of teaching