Home
Blog
Blog
Events
ITK2025
Registration
accommodation
event venue
ITK-ohjelmakartta
ITK posters
ITK-workshopit
ITK lunch
ITK exhibition
ITK-julkaisu
Posteriosallistujan ohjeet
Doctoral Consortium
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK lunch
ITK App
Registration
accommodation
Posteriosallistujan ohjeet
event venue
FAQ
Contact us
ITK exhibition
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blog
Events
ITK2025
Registration
accommodation
event venue
ITK-ohjelmakartta
ITK posters
ITK-workshopit
ITK lunch
ITK exhibition
ITK-julkaisu
Posteriosallistujan ohjeet
Doctoral Consortium
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK lunch
ITK App
Registration
accommodation
Posteriosallistujan ohjeet
event venue
FAQ
Contact us
ITK exhibition
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Analytics
×
Augmented and virtual reality
×
Creativity
×
Foresight
×
Immersiivinen oppiminen
×
osaaminen
×
Thursday 02
December
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytics
Artificial intelligence
Curriculum
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
Creativity
Quality of teaching
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Assessment
Foresight
Information retrieval
osaaminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized learning
Digiosaaminen - strategiasta käytäntöön
digiosaaminen
Foresight
Good practices
Leadership
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytics
Artificial intelligence
Data security
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
Cooperation
Creativity
tulevaisuuksien tutkimus
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Augmented and virtual reality
Creativity
Immersiivinen oppiminen
Learning environments
Kohti unelmaa: Yhteisöllinen oppiminen virtuaalisesti
Augmented and virtual reality
Cooperation
Language education
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Learning environments
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytics
Artificial intelligence
ohjauksen etiikka
Study guidance
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Koululaisten digitaalinen häirintä ja vaikutus uskomuksiin
Foresight
Good practices
Media literacy
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytics
Artificial intelligence
Tutoring
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytics
Education technology
Personalized learning
Study guidance
Friday 03
December
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized learning
Well-being technology
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytics
Content creation
Language education
Learning environments
MOOC
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
Creativity
Exploratory learning
tekijänoikeus
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
Cooperation
Foresight
Leadership
Quality of teaching
Tutoring
Oppimisanalytiikan kansallinen viitekehys
Analytics
Good practices
Learning analytics
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
Creativity
Mathematics
Teachership
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytics
Artificial intelligence
Cooperation
Data security
Foresight
Personalized learning
Study guidance
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Data security
Education technology
Learning environments
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
Augmented and virtual reality
Curriculum
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytics
Entrepreneurship
Good practices
Quality of teaching
Coming soon
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytics
Distance education
Good practices
Study guidance
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Mathematics
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Nuorisoalan järjestökentän tiedontuotannon systematisointi ja kehittäminen
Foresight
tiedolla johtaminen
tiedontuotannon kehittäminen
toiminnanohjaus
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytics
Learning environments
Quality of teaching
Study guidance
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytics
Exploratory learning
Information retrieval
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytics
Assessment
Good practices
Learning environments
osaamismerkit
Personalized learning
Teachership
Data oppijan tukena - mitä ja miten?
Analytics
Learning environments
Personalized learning
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
Augmented and virtual reality
Content creation
Education technology
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Augmented and virtual reality
Cooperation
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Learning styles
Study guidance
Teachership
Sinä osaat! Tytöt ja teknologia
Foresight
Study guidance
Tytöt ja teknologia
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytics
Distance education
Learning environments
Mathematics
Personalized learning
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
Augmented and virtual reality
Crafts
Learning environments
Oppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silmin
Analytics
Education technology
etiikka
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
Creativity
Learning environments
Spaces and learning
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Assessment
Foresight
Information retrieval
osaaminen
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
Augmented and virtual reality
Education technology
Learning environments