Home
Blog
Blog
Events
ITK2025
Registration
accommodation
event venue
ITK lunch
ITK-posterit
Posteriosallistujan ohjeet
ITK exhibition
Doctoral Consortium
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK lunch
ITK App
Registration
accommodation
Posteriosallistujan ohjeet
event venue
FAQ
Contact us
ITK exhibition
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blog
Events
ITK2025
Registration
accommodation
event venue
ITK lunch
ITK-posterit
Posteriosallistujan ohjeet
ITK exhibition
Doctoral Consortium
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK lunch
ITK App
Registration
accommodation
Posteriosallistujan ohjeet
event venue
FAQ
Contact us
ITK exhibition
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Analytics
×
Tutoring
×
Thursday 02
December
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytics
Artificial intelligence
Curriculum
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized learning
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytics
Artificial intelligence
Data security
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytics
Artificial intelligence
ohjauksen etiikka
Study guidance
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Distance education
MOOC
Teachership
Tutoring
täydennyskoulutus
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytics
Artificial intelligence
Tutoring
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytics
Education technology
Personalized learning
Study guidance
Johdossako vika?
Assessment
Leadership
Tutoring
Friday 03
December
2021
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytics
Content creation
Language education
Learning environments
MOOC
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
osaamismerkit
Quality of teaching
Teachership
Tutoring
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
Cooperation
Foresight
Leadership
Quality of teaching
Tutoring
Oppimisanalytiikan kansallinen viitekehys
Analytics
Good practices
Learning analytics
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Cooperation
Distance education
Good practices
Leadership
Teachership
Tutoring
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Data security
Education technology
Learning environments
Lumabitti
Cooperation
Education technology
Learning environments
Mathematics
Tutoring
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytics
Artificial intelligence
Cooperation
Data security
Foresight
Personalized learning
Study guidance
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytics
Entrepreneurship
Good practices
Quality of teaching
Coming soon
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytics
Learning environments
Quality of teaching
Study guidance
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytics
Exploratory learning
Information retrieval
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytics
Assessment
Good practices
Learning environments
osaamismerkit
Personalized learning
Teachership
Data oppijan tukena - mitä ja miten?
Analytics
Learning environments
Personalized learning
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
Study guidance
Tutoring
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Mathematics
Oppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silmin
Analytics
Education technology
etiikka
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytics
Distance education
Learning environments
Mathematics
Personalized learning
Alueellinen tutorverkosto-toiminta
Cooperation
Good practices
Tutoring
verkostoituminen
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
osaamismerkit
Quality of teaching
Teachership
Tutoring
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytics
Distance education
Good practices
Study guidance
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
Good practices
Leadership
Tutoring